امروز : 02 آذر 1403
مهندس الهه شادبوستان
متصدی امور دفتری
لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار


شرح وظایف متصدی امور دفتری
  •  ثبت نامه ی دریافتی :

ثبت و دریافت کلیه نامه های ارباب رجوع (بصورت فیزیکی ، حضوری و غیرحضوری(سامانه پیشخوان ارباب رجوع ویا ایتا))

دریافت و ثبت نامه های دیدگاه سازمان (اداره کل) غذا و دارو

 

  • نامه های درحال انتظار :

نامه‌هایی که وارد می‌شود را دریافت کرده و به گیرنده هر بخش ارسال میشود.(ازطریق مدیریت عمومی)

پروانه های بهداشتی گروه غذایی چاپ، بایگانی، تحویل دادن به ارباب رجوع.

نامه‌هایی که مربوط به شبکه دولتی است را دریافت نموده و مراحل ثبت آنها را در نرم افزار انجام داده میشود.

تنظیم و پیگیری و تحویل دادن نامه های پستی

 

  • ثبت نامه های ارسالی :

تمامی نامه‌هایی را که مربوط به شهرستان‌ها است را به وسیله نرم افزار دبیرخانه الکترونیک (دیدگاه سازمان اداره کل غذا و دارو) برای آنها ارسال میشود

ثبت گواهی بهداشت (صادراتی)

 

  • بایگانی کلیه فیش های واریزی بجهت تحویل دادن مالی (بصورت ماهانه)