امروز : 05 آذر 1403
محمدرضا غلامزاده
کارشناس مسئول رسیدگی
کارشناس حسابداری


شرح وظایف کارشناس مسئول رسیدگی
  • رسیدگی و کنترل کلیه اسناد هزینه کارپردازان ( اسناد مصرفی،تاسیساتی،تملک دارایی، تجهیزات پزشکی و کارگری ) مطابق با قوانین و مقررات مالی به خصوص آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاهها
  • رسیدگی به کلیه صورت حساب های مربوط به قرارداد واحد های واگذار شده به بخش خصوصی (آشپزخانه، لنژری) و شرکت های طرف قرارداد ( آژانس ، شهرداری ) و همچنین قراردادهای مربوط به انجام کارهای تاسیساتی، عمرانی و تهیه صورت وضعیت پرداخت جهت هرکدام از آنها
  • رعایت کامل و صحیح قوانین مربوط به کسر صحیح کسورات قانونی در قراردادها و فاکتور های اجرتی
  • تنظیم سند هزینه دستی جهت هر کدام از فاکتورها و یا صورت وضعیت های قابل پرداخت
  • صدور سند رسیدهای انبار درسیستم تعهدی نظام نوین مالی، ارائه کد کنترل داخلی به هریک از اسناد و اختصاص تفصیلی دو مربوطه به اسناد مذکور
  • تنظیم سند شناسایی هزینه جهت اسناد مربوطه در سیستم تعهدی نظام نوین مالی جهت درج مبالغ در سوابق طرف بستانکار
  • تنظیم سند پرداخت جهت سند های شناسایی شده پس از دستور مسئول مالی
  • تنظیم کلیه اسناد مربوط به پرداخت علی الحساب تنخواه و پیش پرداخت به کارپردازان و فروشندگان و طرف قراردادها و کسر مبالغ پرداختی از سند هزینه قطعی در زمان تسویه حساب
  • تنظیم کلیه سندهای مربوط به قبوض گاز، برق و تلفن
  • رسیدگی و اعمال نظارت بر مانده علی الحساب تنخواه و پیش پرداخت به کارپردازان و فروشندگان و طرف قراردادها و کسر مبالغ پرداختی از سند هزینه قطعی در زمان تسویه حساب
  • گزارش گیری از سیستم تعهدی و بررسی از نظر ماهیت حساب تفصیلی یک، تفصیلی دو، مانده حساب ها و رفع اشکال های موجود در سیستم
  • تهیه گزارشات و آمارهای مربوط اسناد هزینه کارپردازان، قراردادها و مطالبات آنها با توجه به دستور مقام مافوق
  • تهیه لیست مربوط به آزاد سازی سپرده برخی از قراردادها در زمان اتمام قرارداد و درخواست شرکت مبنی بر آزاد سازی سپرده طبق قوانین و مقررات و انجام تعهدات مربوطه توسط طرف قرارداد
  • مطالعه قوانین و مقررات مالی و مقررات مالی و محاسباتی و تبصره های بودجه سالانه و رعایت دقیق مفاد آنها در رسیدگی
  • انجام سایر امورمحوله طبق دستور مافوق