شرح وظایف
کارشناس مهندسی مشاغل
- بررسی پرونده پرسنلی کارکنان جهت تعیین تاریخ ارتقا طبقه ورتبه ایشان و انجام امور مربوطه از ثبت نام در سامانه مهندسی مشاغل تا ارجاع به کارشناس مسئول مهندسی مشاغل جهت طرح در کمیته مربوطه
- پیگیری امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالیانه پرسنل از ثبت نام در سامانه تا تایید نهایی
- مطالعه دستورالعمل های جدید ارزیابی عملکرد واطلاع رسانی وآموزش به کارکنان
- بررسی اعتراضات کارکنان نسبت به نمره ارزشیابی وطرح در کمیته مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه