شرح وظایف
مسئول سامانه حضور وغیاب
- تنظيم ليست گواهي انجام كار، بن غير نقدي، حق لباس، مهد کودک و .... کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی
- بررسی حضور غیاب پرسنل ،تهیه گزارش غیبت ، تاخیر وتعجیل و ... کارکنان
- صدور مانده مرخصي سالانه
- برگزاري دوره هاي آموزشي جهت افزايش سطح معلومات پرسنل در زمينه قوانين و مقررات استخدامي، ضوابط تمديد قرارداد، نحوه کار با سامانه تردد و....
- بررسی در خواست های مربوط به استعلاجی کارکنان و مطابقت با گواهی پزشک معالج وثبت در سامانه
- ثبت وانتقال اثر انگشت کارکنان جدید الورود یا جابه جا شده بین مراکزوواحدهای تابعه مطابق با ابلاغ صادره وتنظیم چارت سازمانی پرسنل جدید الورود ،تعریف مقام مسئول و...
- پاسخگویی تلفنی وحضوری به ارباب رجوع جهت رفع مشکلات مربوط به سامانه تردد