کارشناس مسئول اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی
- برگزاری جلسات دوره ای هر 8 حوزه اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی
- جمع آوری مستندات مربوط به هر یک از استانداردهای 8 حوزه
- بارگذاری مستندات در سامانه جامع خود ارزیابی برنامه پزشکی عمومی
- پیگیری و رفع نواقص گزارش شده از سوی ارزیابان بیرونی دانشکده پزشکی
- به روز رسانی مستندات استانداردهای هر حوزه جهت ارزیابی مجدد
برنامه های توسعه آموزش پزشکی عمومی:
- مشارکت در استاندارد سازی برنامه های آموزشی با EDC
- مشاوره و هدایت اعضای هیأت علمی در تدوین Course Plan، Lesson Plan با همکاری و نظارت EDC
- پیگیری تدوین Course Plan، Lesson Planاز اعضا هیئت علمی
- نظارت بر اجرای Course Plan، Lesson Plan
- مشارکت در ارزشیابی فرمت مدون و اجرای Course Plan، Lesson Plan در گروه های آموزشی
- مشارکت و همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش (EDC) در توسعه روش های نوین آموزش و تدریس
- انجام نیاز سنجی آموزشی اعضای هیات علمی و جلب نظرات آنان
- تجزيه و تحليل مشكلات کیفی آموزشي در سطح دانشكده در موارد ارجاع شده توسط معاونت آموزشی دانشكده
- برقراری ارتباط مستمر با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و شرکت در جلسات مربوط به برنامه ریزی درسی
- ایجاد کمیته مشورتی دانشجویی در مقاطع مختلف در سطح دانشکده
ارزشیابی:
- هدایت، نظارت و انجام ارزشیابی عملکرد اعضاء هیأت علمی بر اساس آیتم های مختلف از دیدگاه فراگیران، مسئولین، همکاران، مدیران گروه و خود ارزشیابی (360 درجه)
- انجام و پیگیری امور مربوط به ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضاء هیئت علمی جهت ارتقاء اعضا هیئت علمی
- تکمیل امتیازات طرح درس، ارائه اهداف آموزشی و ارزشیابی دانشجویان جهت ترفیع پایه سالیانه اعضا هیئت علمی
- مشارکت در هدایت، انجام و نظارت بر ارزشیابی درونی گروه های آموزشی و بررسی وضع موجود
- انجام ارزیابی آزمون ها، مستند سازی نتایج و ارائه بازخورد به گروه ها و EDC
- پایش و نظارت بر عملکرد و فعالیت های واحد توسعه آموزش (EDU) بیمارستانها
- بهبود ساختار و روشهای ارزیابی دانشجو
پژوهش در آموزش:
- همكاري با EDC در اجراي پروژه هاي مشترك دانشگاهي
- ارائه مشاوره در زمینه اجرای پایان نامه ها و طرح های پژوهش در آموزش
- تشویق و هدایت اعضای هیأت علمی علاقه مند به آموزش جهت انجام طرح ها و پایان نامه های پژوهشی در زمینه مسائل آموزشی
همکاری با EDO سایر دانشکده های دانشگاه مربوطه به منظور تبادل تجربیات، اطلاعات و بهره مندی از پتانسیل های آنان
ارائه گزارش فصلی عملکرد به سرپرست دانشکده و سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش (EDC)