شرح وظایف
کارپرداز
- استعلام حداقل بها قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
- دریافت درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع گردیده است
- تهیه و تنظیم صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به واحد مربوطه
- دریافت وجوه تنخواه گردان و سایر وجوه و صدور قبضهای رسید و تحویل آنها به مراجع ذیربط و ارئه چکهای وصولی به بانک
- تنظیم سند اجناس خریداری شده
- هماهنگی لازم با اموال و انبار دار به منظور خودداری از خرید اجناس تکراری و موجود در انبار
- خرید اجناس مطابق با درخواست واحدهای درخواست کننده و اطمینان از کیفیت اجناس با نظر واحد مربوطه
- خودداری از خرید اجناس بی کیفیت و غیر ماندگار
- تنظیم قبض هزینه از اجناس خریداری شده بر طبق فاکتور
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار در مقابل اخذ رسید و قبض انبار
- دریافت درخواستها پس از دستور لازم طبق ردیف تخصیص مربوطه اعم از مصرفی، تشریفاتی و اموالی
- تنظیم درخواستها و هماهنگی آنها با موجودی انبار
- تنظیم فاکتورهای خریداری شده طبق درخواستهای مربوطه پس از تائید مقام مافوق
- پیگیری اخذ درخواست خرید و رسید انبار طبق فاکتورهای خریداری شده با انباردار
- تنظیم اسناد واحدها بصورت جداگانه پس از تائید مقام مافوق
- تنظیم فرم نماینده اسناد اعم از مصرفی، اموالی و تشریفاتی پس از تکمیل و ارسال به حسابداری
- تنظیم اسناد اموالی با دایره امور اموال جهت ثبت پلاک مربوطه
- پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است