امروز : 18 خرداد 1404
مجید بازدار
مسئول بایگانی و امور بانکی


شرح وظایف مسئول بایگانی و امور بانکی
  • تحویل اسناد هزینه‌های انجام شده از مسئول صدور چک بطوری که به هیچ ارزی در پایان هر ماه با توجه به شماره دفتر صدور ارز باقی نمانده باشد.
  • کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک در صورتیکه ارزی را تحویل نگرفته باشد بلافاصله رئیس امور مالی را مطلع نماید.
  • تفکیک اسناد هزینه‌های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم ۴۵ به دریافت و پرداخت
  • بایگانی کلیه احکام و مکاتبات پرسنل واحد بصورت پرونده که دسترسی به آنها کاملاً" آسان باشد.
  • همکاری لازم با رئیس امور مالی در خصوص تهیه وتنظیم صورت حساب‌های مؤسسات طرف قرارداد (درمانی)
  • تهیه و تنظیم سیاهه کسورات قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه به رئیس امور مالی
  • پیگیری و توزیع مکاتبات وارده و صادره از امور مالی
  • همکاری با دریافت و پرداخت در خصوص تنظیم مفاصا حساب‌های صادره اشخاص
  • بایگانی مکاتبات مؤسسات و شرکت‌های طرف قرارداد واحد به نحوی که دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت پذیرد.
  • پیگیری و رابط امور بانکی جهت تایید چک ها و وصول از بانک ها و دریافت مدارک الصاقی اسناد حسابداری
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق