شرح وظایف
کارشناس حسابداری (صدور اسناد حسابداری)
- بررسی فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- کنترل چک ها، جابجایی و واریز به حساب و تحویل چک های مربوط به بانک جهت عملیات پرداخت
- پیگیری و مساعدت و تکمیل امضا های اسناد حسابداری به منظور پرداخت و آماده شدن چک
- صدور چک و ارسال به بانک جهت واریز به حساب
- واریز وجه به حساب شخص ذینفع یا موکل قانونی
- ارسال یک نسخه از سند حسابداری جهت نگهداری و طبقه بندی
- مهمور نمودن کلیه مدارک و ضمایم مربوط به پرداخت به مهر " پرداخت شد"
- نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده و حفظ و حراست از آنها
- نگهداری مطلوب سوش چکهای صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی
- پشت نویسی تمام اسناد و مستندات پیوست جهت حفظ و حراست و جلوگیری از سوء استفاده
- ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
- مشارکت در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه
- همکاری در تدوین فرایند ها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- مشارکت در تهیه بسته های آموزشی در جهت توسعه مهارت های و توانایی های انجام کار کارکنان
- همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و ...
- کنترل بر دریافت و پرداخت سپرده دانشگاه
- رسیدگی به موقع نسبت به دریافت/تمدید/ابطال ضمانت های بانکی دانشگاه
- کنترل بر قراردادهای عمرانی دانشگاه و تامین اعتبار آنها
- کنترل بر اوراق مناقصه عمرانی دانشگاه
- کنترل بر تخصیص های ابلاغی از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع در زمینه های مالی
- کنترل اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای
- رسیدگی به صورت وضعیت های عمرانی و پرداخت آنها
- شرکت در بازگشایی مناقصه و استعلام عمرانی دانشگاه
- رسیدگی به اسناد هزینه طرح تملک دارایی های سرمایه ای
- پیگیری در خصوص درخواست وجه از خزانه
- اقدام جهت تایید اعتبارات ابلاغی عمرانی از وزارت بهداشت
- مکاتبه با تامین اجتماعی در خصوص اخذ مناقصه حساب و دارایی در خصوص ارزش افزوده
- تهیه آمار اطلاعات عمرانی دانشگاه و گزارش به مدیران
- گزارش عملکرد ماهانه اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای به دستگاه های نظارتی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در راستای وظایف سازمانی