امروز : 18 خرداد 1404
زینب جویبار
کارشناس امور مالی (تامین اعتبار)


شرح وظایف کارشناس امور مالی (تامین اعتبار)

  • بررسی و تأمین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و گردآوری منابع لازم به منظور اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی.
  • بررسی مبالغ ارسالی در وجه عاملین مدیریت امور مالی(رابطین، تنخواه گردان ها ...) و اسناد هزینه آنها
  • مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری
  • تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه(حسابداری تعهدی).
  • ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تأمین  اعتبار به مهر«تامین اعتبار شد».
  • اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه.
  • ارسال اطلاعات مطالبات، بدهی در سامانه جدید سماد به وزارت امور اقتصاد و  دارایی.
  • نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه
  • ارائه گزارش  به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی.
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق