شرح وظایف
کارشناس امور مالی (تامین اعتبار)
بررسی و تأمین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.- بررسی فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و گردآوری منابع لازم به منظور اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی.
- بررسی مبالغ ارسالی در وجه عاملین مدیریت امور مالی(رابطین، تنخواه گردان ها ...) و اسناد هزینه آنها
- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری
- تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه(حسابداری تعهدی).
- ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تأمین اعتبار به مهر«تامین اعتبار شد».
- اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه.
- ارسال اطلاعات مطالبات، بدهی در سامانه جدید سماد به وزارت امور اقتصاد و دارایی.
- نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه
- ارائه گزارش به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی.
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق